تکنولوژی

نسخه سبک و پرسرعت‌تر پیام‌رسان لاین منتشر شد

اپلیکیشن پیام‌رسان لاین یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار برای مکالمه و ارسال پیام است که در ایران هم از محبوبیت خوبی برخوردار است. لاین نسخه لایت (Line Lite) اپلیکیشن خود را منتشر کرده که این نسخه نسبت به نسخه اصلی، سبک‌تر و در عین حال پرسرعت‌تر است.

اپلیکیشن لایت لاین، حجم بسیار کمی (۱ مگابایت) دارد، و مصرف اینترنت آن هم بسیار پایین است. بنابراین، این نسخه برای گوشی‌هایی که سخت‌افزار بالایی ندارند بسیار مناسب است، چرا که حافظه بسیار ناچیزی را اشغال می‌کند، و همچنین به خاطر مصرف پایین اینترنت، قطعا این نسخه در کشورهایی که اینترنت پرسرعت ندارند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

امکاناتی که نسخه لایت لاین در اختیار شما قرار می‌دهد شامل: ارسال پیام‌های متنی، استفاده از استیکرهای متنوع و چت گروهی می‌شود. این نسخه امکان مکالمات صوتی و تصویری و تایم‌لاین را ندارد که در نسخه اصلی لاین موجود است.

این اپلیکیشن تاکنون در برخی از کشورها (همچون الجزایر، کامبوج، کلمبیا، مصر، هند، مکزیک، پاکستان، فیلیپین، عربستان سعودی، کره و ویتنام) که دارای اینترنت کم سرعتی هستند، قابل استفاده است. شرکت سازنده گفته است قطعا بر اساس میزان درخواست کاربران، این نسخه را برای دیگر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک هم چندی پیش از نسخه لایت فیس‌بوک رونمایی کرد که این نسخه سبک‌تر از اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک است.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید

بستن
بستن