تکنولوژی

معرفی بهترین گوشی های جهان برای فیلم برداری ۴K از نگاه فون آرنا

فون آرنا یکی از سایت های جنجالی در زمینه معرفی و بررسی گوشی های همراه می باشد. که راهنمای بسیار خوبی در سطح جهان برای خرید موبایل است. این سایت جزئی ترین مشخصات گوشی های هوشمند را ذکر می کند.

فیلم برداری ۴K برای اکثر کاربران مفهوم آن واضح نیست. ابتدا ۴K را برای شما تعریف می کنیم. تکنولوژی فیلم برداری ۴K به معنای رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد. این حد از کیفیت را فعلا هیچ نمایشگر قابلیت پخش آن را ندارد. اما گوشی های موبایل فعلا این قابلیت بسیار پیشرفته را دارند. پس می توان گفت که گوشی های موبایل با تاریخچه بسیار کوتاه خود توانستند از نمایشگر ها جلو بزنند. سایت فون آرنا که یک منبع معتبر در زمینه معرفی گوشی های و قابلیت های آنها می باشد. این بار لیستی از بهترین گوشی های هوشمند بازار جهت فیلمبرداری ۴K ارائه کرده است. در این لیست باز هم خبری از گوشی های اپل نیست. بلکه این بار گوشی های کره ای و چینی هستند که رتبه های اول این لیست را به خود اختصاص داده اند. در ادامه با ای اس دانلود همراه باشید.

رتبه نخست به پرچمدار ال جی یعنی LG G4 اختصاص دارد.

LG G4

 

LG G4

لیست را با محصولات ال جی و پرچم دار جدیدش آغاز می کنیم.ال جی پرچمدار خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۰۸ با ۶ هسته پردازشی و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD چند ماه قبل رونمایی کرد.اما تراشه و صفحه نمایش G4 آن را در این لیست جای نداده است، بلکه توانایی فیلمبرداری ۴K ویژگی است ما را وادار کرده است G4 را به این لیست اضافه کنیم.ال جی جی ۴ به یک دوربین ۱۶ مگاپسکلی به همراه فوکوس لیزری که توانایی فیلم برداری ۴K را داراست مجهز شده است.

 

در رده دوم این لیست باز هم یک محصول دیگر از شرکت ال جی قرار دارد. البته اینجا به نظر می رسد که فون آرنا کمی اغراق کرده باشد.

 

LG G Flex 2

 

LG-G-Flex-2

 

G Flex 2 دیگر محصول ال جی در این لست است که در ژانویه سال جاری رونمایی شد. G Flex 2 به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی که توانایی فیلم برداری با دقت ۴K تا ۳۰ فریم بر ثانیه را داراست مجهز شده است.از دیگر ویژگی های دوربین این تلفن فوکوس لیزری و فلش دوگانه می باشد، که بر نوع و کیفیت فیلم برداری تاثیر مستقیم دارد.

پرچم شیائومی اپل چینی ها رده سوم این لیست را به خود اختصاص داده است. تا بالاتر از پرچمدار سامسونگ یعنی galaxy s6 قرار بگیرد.

 

Xiaomi Mi Note

 

Xiaomi Mi Note

شیائومی با تولید و عرضه تلفن های با کیفیت، نام کشور چین را سربلند ساخته است.این کمپانی با ساخت تلفن های  با قیمت و سخت افزار عالی کاربران زیادی را جلب خود کرده است. Mi Note و Mi Note Pro از این تلفن های هستند که به سخت افزار روز و دوربین ۱۳ مگاپیسکلی ۴K مجهز شده اند.

Samsung Galaxy S6

 

Samsung Galaxy S6

خوب هرچه باشد نوبت به کهکشان سامسونگ رسیده است.درست روز معرفی HTC One M9 در مارس سال جاری، سامسونگ نیز Galaxy S6 را رونمایی کرد.این تلفن با دوربین ۱۶ مگاپسکلی ارائه شد که نه تنها توانایی فیلمبرداری ۴K را داراست بلکه در زمینه عکس برداری نیز بیشتر رقیبان را پشت سر گذاشته است.قطعا گلکسی اس ۶ یکی از بهترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵ می باشد.

Samsung Galaxy S6 Edge

 

galaxy s6-edge

شاید از نظر ظاهر گلکسی اس ۶ اج با برادر خود تفاوت داشته باشد ولی در درون با S6 فرقی ندارد.این تلفن نیز با سخت افزار یکسان به دوربین ۱۶ مگاپسکلی ۴K به همراه تثبیت کننده تصویر مجهز شده است.

htc one m9

 

اچ تی One M9 در ماه مارس سال جاری روانه بازار شد.اچ تی سی در این تلفن از دوربین های الترا پیکسل ۴ مگاپیکسلی خود فاصه گرفت و One M9 را به دوربین ۲۰ مگاپیسکلی مجهز کرد.One M9 اولین تلفنی است که با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ۴K توسط اچ تی سی ارائه شد.

+HTC One E9

 

htc-one-e9-tenaa

اچ تی سی بعد از رونمایی از One M9 دومین تلفن خود را با توانایی فیلمبر داری ۴K رونمایی کرد. +One E9 صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD دارد و دوربین ۲۰ مگاپیسکلی ۴K آن یکی دیگر از ویژگی های این تلفن می باشد.

+HTC One M9

htc-one-m9-plus-1

آخرین گوشی این لیست باز هم از اچ تی سی است. +One M9 را می توان برادر بزرگتر M9 دانست.این تلفن مقداری از برادر خود بزرگتر است و به دوربین دوگانه ۲۰ مگاپسکلی به همراه یک دوربین ۲٫۱ مگاپسکلی با دقت ۴K مجهز شده است.از دیگر ویژگی های +One M9 می توان به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی QHD و اسکنر اثر انگشت آن اشاره کرد.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن