آموزشکامپیوتر-اینترنت

دنبال کردن هشتگ ها در اینستاگرام

هشتگ ها در اینستاگرام

یکی از جالبترین امکانات موجود در اینستاگرام، هشتگ گذاري است. هشتگ ها در اینستاگرام بیانگر موضوعات مطالبی هستند که در این شــبکه اجتماعی منتشــر می شــوند و به کمک این هشــتگ ها براحتی می توان به مجموعه اي عظیم از موضوعات مشابه هم دسترسی یافت. به عنوان مثال با جست و جوي هشتگ «#رایانــه» به مطالب زیادي که هرکــدام به نوعی به رایانه مربوط می شوند، دسترسی خواهید یافت. این طبقه بندي موضوعی در بسیاري ازموارد می تواند براي کاربران اینستاگرامی جذاب باشد، چراکه ممکن اســت یک کاربر همواره قصد داشــته باشــد مطالب مرتبط با یک موضوع خاص (نه یک فرد خاص) را دنبال کند. در چنین شرایطی دنبال کردن هشتگ می تواند بهترین راهکار باشد که خوشبختانه این قابلیت براحتی توسط اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اگر شما نیز تمایل دارید مطالبی با موضوعات موردنظر را دنبال کنید، کافی اســت از این روش کمک بگیرید:

1. به حساب کاربري خود در اینستاگرام مراجعه کنید.

2. از پایین صفحه روي آیکون جستوجو فشار دهید.

3 .روي نوار جســت و جو در بالاي صفحه فشار داده و در ادامه ضمن انتخاب تب Tags هشتگ موردنظر (عبارت مرتبط با موضوع دلخواه شما) را وارد کنید.

4 .از میــان نتایج یافت شــده روي نتیجه دلخواه فشار دهید.

5. در این مرحله پنجرهاي به صورت پاپ آپ بــراي معرفی ایــن قابلیت به شــما نمایش داده میشود. روي گزینه it Got فشار دهید.

6 .پس از به نمایش درآمدن مطالب مرتبط با هشــتگ انتخابی، با فشــار روي گزینه Follow در بــالاي صفحه می توانید هشتگ مورد نظر را دنبال کنید.

نکته:توجه داشته باشید با دنبال کردن یک هشتگ، استوري هاي مرتبط با آن هشتگ نیز در نوار استوري ها براي شما نمایان خواهد شد.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن