آموزشکامپیوترکامپیوتر-اینترنت

مدیریت افکت های ویندوز 10

افکت های ویندوز 10

قابلیت Minimize و Maximize پنجره هاي ویندوزي از امکاناتی اســت که همه کاربران حداقل یک بار از آن اســتفاده می کنند و چنانچــه کمی دقــت کرده باشــید متوجه افکــت حرکتی موجود روي این قابلیت هنگام بزرگ نمایــی یا کمینه ســازي پنجره هاي ویندوزي شده اید. دوســت دارید این افکت را غیر فعال کنید تا با کلیک روي آیکون هاي موجود در نوار بالاي پنجره ها به ســرعت و بدون اتلاف زمان براي نمایش این افکت، نتیجه کار براي شــما مشخص شود؟ براي غیرفعال سازي این افکت در ویندوزهاي 7، 8 و 10 به این روش عمل کنید:

1-بــه کنتــرل پنــل وینــدوز مراجعــه کــرده و از بخــش Security and System روي System کلیــک کنید و در ادامه به بخش settings system Advanced وارد شوید. (میتوانید پس از مراجعه به منوي اســتارت، عبارت cpl.sysdmرا جستوجو کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا این بخش باز شود)

2- تب Advanced را انتخــاب و در بخش Performance روي گزینه Settings کلیک کنید.

3- از پنجــره میــان صفحــه گزینــه Custom را انتخــاب کــرده و علامــت چک مــارك گزینــه when windows Animate maximizing or minimizing را غیرفعال کنید.

توجــه: در این بخــش می توانید دیگــر افکت هاي حرکتــی مربوط به بخشهــاي مختلــف ویندوز را نیــز فعال یــا غیرفعال کنیــد. همچنین گزینــه appearance best for Adjust بهتریــن کیفیــت و جذابیت هــاي انیمیشــنی را براي شــما به همــراه دارد و انتخــاب گزینه performance best for Adjust بهترین ســرعت را براي شــما فراهــم خواهد کرد. (گزینه performance best for Adjust براي رایانه هاي با سخت افزارهاي قدیمی تر پیشنهاد می شود).

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید

بستن
بستن