جنسی - زناشوییروانشناسی

هیچ وقت با این 6 نوع زن ازدواج نکنید!

ازدواج و انتخاب همسر مثل انتخاب کت شلوار نیست که به راحتی بتوان آن را عوض کرد. یا آن را به خیاط داد تا تغییر دهد. شخصیت انسان به سختی قابل تغییر هست. مگر اینکه طی یک حادثه متحول شد آن هم یک در صد هزار چنین اتفاقی پیش می آید. شخصیت ما انسان ها در دوران کودکی و نوجوانی شکل می گیرد.

پس شما با یک زن سر و کار داریدکه از مرحله کودکی و نوجوانی رد کرده است. و شخصیت او تا 99 درصد شکل گرفته است. شاید مدتی بخصوص دوران نامزدی و اوایل ازدواج بخاطر شما سعی کند شخصیت دیگری مطابق با سلیقه شما از خود نشان دهد.اما بدون شک پس از ازدواج و طی مراحل عادی شدن دوباره خود واقعی اش را نشان می دهد.بخصوص در مواقعی که زندگی روی سخت خودش را نشان دهد. یا مشکلاتی پیش بیاید. همانطور که شما مردان هم یک یا چندماه بعد از ازدواج خود واقعی را نشان می دهد. 180 درجه متفاوت با مردم رویاها و دوران نامزدی.

حالا ما در وب آریو می خواهیم 6 نوع زن را به شما معرفی کنیم که از ازدواج با آنها باید خود داری کرد. زن هایی که به درد زندگی نمی خورند!یا شاید برای شما مناسب نباشند.

1- ازدواج با زن تلخ و طعنه زن

به نظر می رسد این گونه زنان همیشه از دست همه مردها عصابی باشند. احتمالا دل اونها یک یا چند بار توسط مردهای دیگر شکسته شده است. اینها همیشه در حال سرکوفت زدن و حمله ور شدن به شوهر خود هستند. و چنانچه فرصتی برای آنها پیش بیاید با کلمات آزار دهنده و توهین و ناسزای ناشی از کینه حل نشده خود، مرد مقابل را کاملا آزرده خواهند کرد. پس ازدواج با اینها زن ها به صلاح نیست.

2- ازدواج با زن خودخواه

اگر دوست دارید بعد از ازدواج خانه ای شاد و همسری داشته باشید که شادی شما هم برای او مهم باشد پس دور زن “خود خواه” را خط بکشید. زنی که عادت کرده باشه همیشه خودش در اولویت باشد نخواهند توانست یک خانه و زندگی گرم و عاشقانه برای شوهرش فراهم کند.

3- ازدواج با زن پول دوست

زنی که نسبت به مسائل مادی توجه و تمایل وسواس گونه داره مطمئنا نمی تواند همسر خوبی برای شما باشد. اگر توجه او به پول مادیات بیشتر از تامین عاطفی و روحی خانواده و همسر  وفرزندان باشد. نخواهند توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند و آرامش و خوشبختی خانواده خود را فراهم کند.

4- ازدواج با زنی که برای هر کسی عشوه گری می کند

آیا جذب زنی شده اید که به نظر می رسد همیشه در حال عشوه گری و طنازی برای دیگران هست. این زن مانند یک پروانه که از گلی به گل دیگر می رود توجه اش به تمام مردها اطراف هست. و به نظر می رسد که تمام جذب او می شود. اگر به خاطر عشوه گری عاشق زنی شده اید. پس بدانید این زن ممکن است در آینده نه تنها برای شما بلکه برای دیگران هم عشوه گری کند. پس خوب چشمانتان را باز کنید. زیرا ترک چنین عادتی بعد از ازدواج برای چنین زن هایی بسیار سخت و غیر ممکن است. و مطمئنا شما هم تحمل این را نداریدکه زنتان بخواهد گفتگوهای پر از ناز و عشو با دیگر مردها را داشته باشد. و یا در مقابل دیگران با ناز و عشوه صحبت کند و یا برای دیگران طنازی و عشوه گری کند.

5- زنی که اهل مهمانی های مداوم است

این زن به هر مهمانی دعوت میشه. و حتما باید در همه آنها حضور داشته باشد. او بیشتر اوقات لباس هایی می پوشد که بیشتر از همه جلب توجه کند و به عبارتی نگین مجلس باشد. او مدام منتظر مهمانی بعدی است. و به هیچ دعوتی نمی تواند نه بگوید.

چنین زنی به هیچ وجه بعد از ازدواج نمی تواند اهل زندگی باشد. و آرامش و عشق مورد نیاز را به شما بدهد.  چون اصلا ” وقتشو ندارد”

6-  ازدواج با زنی که همیشه همه چیز برایش مهیا بوده است.

دختری که در محیطی بزرگ شده که همیشه همه چیزی در دسترسش بوده  و هر چی میخواسته خانواده برایش مهیا می کردند. و  هرگز تجربه تلاش برای بدست آوردن چیزی را داشته باشد. احتمالا اینکه بتواند زن خوبی برای همسرش باشد بسیار بعید است.فرقی نمی کند همسرش چقدر بتواند آن زندگی و راحتی که این زن دوست دارد برایش فراهم کند.

حتی اگر فرد ثروتمندی هستید از ازدواج با چنین زنی باید خود داری کرد. چرا که ملاک انتخاب شوهر از طرف چنین زنانی فقط مادیات و زندگی کاملا مهیا خواهد بود.

و اینکه نباید فراموش کنید که زندگی زناشویی و ازدواج بیشتر اوقات نیاز به گذشت، صبر و  فداکاری دارد. و این چیزی است که چنین زنی برایش تمرین نکرده و آماده نشده و بعید به نظر می رسد که بعد از ازدواج بتواند این تمرینات را شروع کند.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید

بستن
بستن