اپلیکیشنتکنولوژی

فعال سازی نقشه های آفلاین گوگل-Maps

Maps

 

همان طــور که می دانیــد اپلیکیشــن Maps گوگل یکی از بهتریــن و به روزترین نقشــه ها از شــهرهاي مختلف را در دســتگاه هاي هوشــمند در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از مشــکلاتی که باعث شــده بود کاربران دنبال اپلیکیشــن هاي دیگر باشند پشتیبانی نکردن این اپلیکیشن از نقشه هاي آفلاین براي شــهرهاي ایران بود. خوشــبختانه این قابلیت در نسخه جدید اپلیکیشــن Maps در اختیار کاربران قرار گرفته و اکنون می توانید با روشی بسیار ساده، نقشه هاي دلخواه تان را به نسخه آفلاین تبدیل کرده و بدون نیاز به اینترنت نیز از اپلیکیشن نقشه گوگل روي دستگاه هوشمند خود استفاده کنید. براي فعال سازي این قابلیت و دانلود نقشــه هاي آفلاین می توانید این مراحل را دنبال کنید:

1 ابتدا اپلیکیشــن Maps را روي دستگاه هوشمند خود به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

2 اپلیکیشــن Maps را اجرا کرده و از بالا- سمت چپ روي آیکون همبرگري منوي اصلی فشار دهید.

3 گزینه Maps Offline را فشار دهید.

4 در صفحــه به نمایــش درآمــده روي گزینــه Map Own Your Select فشــار داده و در صفحه جدید نقشه را به موقعیت دلخواه خود حرکت دهید.

5 در صورت نیاز با اســتفاده از دو انگشــت خود عملیات بزرگ نمایــی یا کوچک نمایی نقشــه را انجــام داده و محدوده دلخواه از شــهر یا منطقه مورد نظرتان را در ناحیه مشخص شده قرار دهید.

6 پــس از انتخــاب محدوده موردنظر، حجم نقشــه آن محدوده براي شــما نمایش داده می شــود و بــا انتخاب گزینه Download عملیات دانلود نسخه آفلاین نقشه آغاز میشود.

7 پس از اتمام دانلود نسخه آفلاین نقشه، در صورتی که در محدوده مربوطه نیازمند اســتفاده از نقشــه باشید، می توانید بی نیاز از ارتباط اینترنتی به همه جزئیات دسترسی داشته باشید.

نکته: چنانچه نقشه هاي آفلاین هر 30 روز یکبار توسط اپلیکیشن به روز رسانی نشوند، ازفهرست نقشه هاي شما حذف می شوند.

(این به روز رسانی درحالت پیش فرض فعال است)

 

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن