اپلیکیشنتکنولوژی

آموزش حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام

ابتدا تفاوت حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام را بدانید.

تفاوت حذف دائم اکانت با موقت در این است که در حذف دائم، حساب کاربری شما به صورت کامل حذف می‌شود و کلیه اطلاعات شما از سرورهای اینستاگرام حذف می‌شود، در حالی که در حذف موقت تا هر زمان که شما بخواهید حساب شما غیرفعال خواهد بود و کلیه اطلاعات شما مانند عکس‌ها، ویدیوها، فالورها و فالواینگ‌های شما حفظ می‌شود، در این حالت صفحه شما برای کسی نمایش داده نمی‌شود.

همان‌طور که یکی از مشکلات عمده اینستاگرام، عدم امکان آپلود عکس و ویدیو در نسخه تحت وب است، حذف اکانت در این شبکه اجتماعی هم همین مشکل را دارد با این تفاوت که شما از طریق اپلیکیشن امکان حذف اکانت خود را ندارید و حتما باید تحت وب حساب کاربری خود را حذف دائم و یا موقت کنید.

برای حذف دائم به این صورت عمل کنید:

در گام نخست، به این آدرس بروید و پس از آن اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید و لاگ‌این کنید. حال در این صفحه دلیل حذف اکانت خود را وارد کنید، پس از آن دوباره پسورد حساب کاربری خود را وارد کنید و در آخر گزینه “Permanently delete my account” را انتخاب کنید. در مرحله آخر پیامی برای شما نمایش داده می‌شود که اوکی را انتخاب کنید. با اعمال این تنظیمات حساب شما در ایسنتاگرام به صورت  دائم حذف می‌شود.

%image_alt%

برای حذف موقت به این صورت عمل می‌کنیم:

در گام نخست به  آدرس می‌روید، اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنید و لاگ‌این می‌کنید. در این صفحه دلیل حذف موقت اکانت خود را از لیست انتخاب می‌کنید، پس از آن پسورد خود را وارد می‌کنید و گزینه “Temporarily disable account” را انتخاب کنید. با این کار حساب شما به صورت موقت حذف می‌شود. توجه داشته باشید که با این کار، صفحه اینستاگرام شما تا زمان مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.

%image_alt%

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن