تکنولوژیموبایل

برترین آنتی ویروس ها برای اندروید

اکثر کاربران موبایل هنوز نمی دانند که کدام آنتی ویروس را برای موبایل خود انتخاب کنند. بعضی از آنها به عملکرد آنتی ویروس موبایل اعتمادی ندارند. برای اطلاع از برترین آنتی ویروس های جهان مخصوص موبایل با وب آریو همراه باشید.

دستگاه‌های هوشمندی که این‌روزها کاربران استفاده می‌کنند، غالبا دارای پلتفرم‌های اندروید و iOS است. پلتفرم iOS از نظر ساختاری به‌گونه‌ی طراحی شده است که نیاز به نصب آنتی‌ویروس در آن نمی‌باشد، اما پلتفرم اندروید، به آنتی‌ویروس مناسب و امن برای محافظت و امنیت سیستم شما نیاز دارد. در این مطلب آموزشی به شما آنتی‌ویروس‌های مناسب و امن را برای پلتفرم اندروید معرفی می‌کنیم و به شما توصیه می‌کنیم حتما اگر پلتفرم دستگاه شما اندروید است، حتما یکی از این آنتی‌ویروس‌ها را برای امنیت سیستم خود نصب کنید.

اپلیکیشن ضد سرقت و آنتی‌ویروس AVAST، اپلیکیشن امنیتی AVAST، اپلیکیشنی مناسب برای محافظت از سیستم شما در مقابل ورود ویروس‌ها، تروجان‌ها و فایل‌های مخرب است و همچنین در مواقعی که گوشی شما به سرقت برود و یا گم شود، شما با کمک اپلیکیشن AVAST می‌توانید، گوشی را قفل کنید، اطلاعات و فایل‌های گوشی را پاک کنید، اس‌ام‌اسی از گوشی دریافت خواهید کرد به تلفنی که در هنگام ریجستر وارد کردید، که شامل مشخصات جغرافیایی محل گوشی است، و همچنین می‌توانید دسترسی به اپلیکیشن‌ها را کنترل و مدیریت کنید. اپلیکیشن امنیتی AVAST، اپلیکیشن مناسب و خوبی است که در درون این نرم افزار آنتی ویروس، یک برنامه ضد سرقت، با طراحی و کارایی خوب جاسازی شده است و می تواند همانند یک قهرمان از گوشی شما محافظت کند. در مورد نحوه استفاده این اپلیکیشن امنیتی دراین لینک در سایت تواناتک بیشتر بخوانید.

آنتی‌ویروس 360 Security – Antivirus Boost، آنتی‌ویروس مناسب و سبکی‌ست که از سیستم شما در مقابل انواع ویروس‌ها و بدافزارها محافظت می‌کند و امنیت سیستم شما را تا حد زیادی بالا می‌برد. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند سیستم شما را با استفاده از متوقف کردن اپلیکیشن‌های در حال اجرا در پس‌زمینه، بهینه‌سازی کند و سرعت دستگاه اندرویدی شما را بالا ببرد. برای این کار کافی‌ست گوشی خود را تکان دهید. ویژگی‌های امنیتی این آنتی‌ویروس شامل: برقراری امنیت در مقابل انواع ویروس‌ها و بدافزارها، بهینه‌سازی سیستم با استفاده از پاک‌سازی فایل‌های غیرضروری، تهیه نسخه پشتیبانی، افزایش سرعت سیستم، افزایش عمر باتری، مدیریت فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها، محافظت از اطلاعات شخصی و قفل کردن اپلیکیشن‌ها و فیلترکردن اس‌ام‌اس و تماس‌ها است. در مورد این آنتی‌ویروس در این لینک در سایت تواناتک بیشتر بخوانید.

اپلیکیشن CM Security، یکی از برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های امنیتی در گوگل‌پلی است که تاکنون بیشتر از ۱۰۰ میلیون دانلود داشته است. این آنتی‌ویروس و اپلیکیشن امنیتی برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و قادر است که ویروس‌ها، تروجان‌ها، واسپای‌ویرهای موجود در تلفن و یا تبلت شما را به سرعت شناسایی کند و آن‌ها را از سیستم شما حذف کند. شما با این اپلیکیشن می‌توانید گوشی و یا تبلت خود را پاکسازی کنید و این پاکسازی باعث افزایش سرعت دستگاه شما می‌شود. این اپلیکیشن همچنین دارای یک ابزار امنیتی بسیار مهم است. قفل نرم‌افزار این اپلیکیشن یک قفل نرم‌افزار بسیار حرفه‌ای برای قفل کردن نرم‌افزارهایی از قبیل واتس‌اپ، فیسبوک، گالری‌های عکس و فایل‌ها و سایر قسمت‌ها و برنامه‌ها برای حفظ حریم خصوصی شماست. از ویژگی ‌ای مهم این قفل نرم‌افزار عکس گرفتن از چهره شخصی است که سعی در جاسوسی در نرم ‌فزارها و گوشی شما داشته باشد و با دوبار وارد کردن اشتباه رمز عبور به صورت خودکار از چهره او عکس گرفته خواهد شد. در مورد این اپلیکیشن و ویژگی‌های بیشتر در مورد آن، در این لینک در سایت تواناتک بیشتر بخوانید.

اپلیکیشن Kaspersky Internet Security، اپلیکیشنی با نامی آشنا برای کاربران دنیای مجازی است. این اپلیکیشن امنیتی مناسب اما حجیم است و به دلیل حجم بالایی که دارد استفاده از این اپلیکیشن را به گوشی‌های رده‌ پایین به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.از امکانات اپلیکیشن Kaspersky Internet Security می‌توان به اسکن سیستم و شناسایی ویروس‌ها و تروجان‌ها، سیستم ضد سرقت و مسدود کردن پیام‌ها و تماس‌ها اشاره کرد. این ویژگی‌ها، در نسخه رایگان این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌گیرد و در نسخه پولی این اپلیکیشن، قابلیت‌های بیشتری چون، کنترل وب‌سایت‌ها و جلوگیری از ورود به سایت‌های مخرب، مخفی‌کردن فایل‌ها و اطلاعات مهم از دید بقیه و …. در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به مدت ۳۰ روز امکان استفاده از نسخه پولی این اپلیکیشن را خواهید داشت.

اپلیکیشن ESET Mobile Security and Antivirus، این اپلیکیشن‌ هم جز اپلیکیشن‌های آشنای امنیتی برای شما است. این اپلیکیشن مانند اپلیکیشن امنیتی کسپراسکای دارای دو نسخه رایگان و پولی است، و در نسخه رایگان این اپلیکیشن تنها می‌توانید از امکانات مربوط به ضد سرقت و آنتی‌ویروس آن جهت شناسایی ویروس‌ها و از بین بردن آنها استفاده کنید. نسخه پولی قطعا امکانات بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. مسدود کردن وب‌سایت‌های آلوده، مسدود کردن پیام‌ها، اسکن دوره‌ی، امکانات بیشتر برای بخش ضد سرقت از قابلیت‌های نسخه پولی این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن AVG Antivirus، در میان اپلیکیشن‌های با نامی آشنا، قابلیت‌های بیشتری را در نسخه رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. از قابلیت‌های امنیتی اپلیکیشن AVG Antivirus می‌توان به، آنتی‌ویروس قوی، سیستم ضد سرقت قدرتمند، مسدود کردن پیام‌ها و تماس‌ها، بهینه‌سازی مصرف باتری، افزایش سرعت عملکرد سیستم، اشاره کرد. نسخه پولی این اپلیکیشن شامل ویژگی‌هایی چون، عکس از فرد سارق، قفل کردن اپلیکیشن‌ها، تهیه نسخه پشتیبان گیری از اپلیکیشن‌ها و … است.

آنتی‌ویروس Zoner Mobile Security، یک آنتی‌ویروس مناسب و امن برای دستگاه‌های اندرویدی شما است، که از دستگاه شما در مقابل حملات ویروس‌ها، کر‌م‌ها، تروجان‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای مخرب محافظت می‌کند. این آنتی‌ویروس در بررسی‌های سایت سایت AV دارای رتبه‌ بسیار مناسبی است. یکی از ویژگی‌های برتر این آنتی‌ویروس، امکان تهیه نسخه پشتیبانی از تماس‌ها و پیامک‌ها است و امکان آن را سایر دستگاه‌های اندرویدی برای شما فراهم می‌کند. این آنتی‌ویروس از قابلیت Theft Protection پشتیبانی می‌کند، و به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را از راه دور به وسیله پیامک ردیابی کنید.

این آنتی‌ویروس کلیه اپلیکیشن‌هایی را که می‌خواهید نصب کنید، اسکن می‌کند، تا نرم‌افزار مخربی بر روی سیستم شما نصب نشود، و همچنین کلیه فایل‌هایی را که دریافت می‌کنید، اسکن می‌کند و اجازه ورود فایل‌های مخرب را به سیستم شما نمی‌دهد. در مورد این اپلیکیشن و ویژگی‌های آن در این لینک در سایت تواناتک بیشتر بخوانید.

آنتی‌ویروس یکی‌ از نرم‌افزارهای مهم است که همیشه توصیه کردیم، از میان گزینه‌های پیشنهادی حتما یک مورد را بر روی دستگاه خود نصب کنید، چرا که از سیستم شما در مقابله ویروس‌ها، تروجان‌ها و حملات مخرب جلوگیری می‌کند. همه موارد بیان شده در این مقاله آموزشی جز اپلیکیشن‌های برتر در این زمینه هستند، ما آنها را به همراه ویژگی‌هایشان برای شما معرفی کردیم، و انتخاب مناسب‌ترین گزینه با شما.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن