اپلیکیشنتکنولوژی

اضافه شدن قابلیت تشخیص چهره به اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر

قابلیت جدیدی به اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر اضافه شده است. این قابلیت “Photo Magic” نام دارد که می‌تواند تصاویر موجود در گالری عکس شما را اسکن و چهره افراد را به طور خودکار تشخیص دهد و به صورت خودکار تگ کند. این قابلیت اشتراک‌گذاری عکس‌ها را برای شما آسان می‌کند.

این قابلیت در ابتدا در اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر در اندروید منتشر شد و در “iOS” هم قرار خواهد گرفت.

این قابلیت به این صورت عمل می‌کند که پس از تشخیص چهره دوستانتان در عکس، با یک نوتیفیکیشن شما را مطلع می‌کند و به اشتراک‌گذاری عکس تشویق می‌کند. شما می‌توانید با توجه به خواست خود این قابلیت را فعال و یا غیرفعال کنید.

شاید برای شما اضافه شدن قابلیت تشخیص خودکار چهره در اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر کمی عجیب باشد، اما با توجه به رد و بدل شدن ماهانه بیش از ۹.۵ میلیارد عکس بین کاربران، می‌توان به این نتیجه رسید که فیس‌بوک برای اضافه کردن این قابلیت تصمیم عاقلانه‌ای گرفته است.

این قابلیت در نسخه به‌روز شده اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر در کشور استرالیا در سیستم‌عامل اندروید تنها اضافه شده است، و به‌زودی به سیستم‌عامل “iOS” اضافه می‌شود و در سایر کشورها هم قابل استفاده خواهد شد.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن